keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Niiskuneiti ovikyltti.

Olin lähes täysin varma, että minulla oli lapsena tällainen ovikyltti:



Mutta olin väärässä. Ei minulla ollut. Vaikka en koskaan vanno mitään, nyt voisin jopa vannoa että minulla oli sellainen. Mutta ei. En vanno eikä minulla sellaista ollut.

Nyt minulla on sellainen, koska löysin sen joku aika sitten kirpputorilta. Ovikyltti on 90-luvulta, tarkkaa vuotta en tiedä. Se on kooltaan 8x13cm ja se painaa 91g. Materiaali on kova fajanssi (klik!). Hinta-arvioltaan noita myydään n.30€ hintaan, minä maksoin omastani 15€. Vielä kun löytäisi sellaisen jalan, mihin sen saisi pystyyn vitriiniin... :) 

Mitä minä tällä teen? En niin mitään. Jatkan kuvitteluani siitä, että minulla oli tällainen lapsena ja että tämä on juuri se sama ovikyltti, minkä lapsuudestani (muka) muistan <3

2 kommenttia:

Harmaahapsi kirjoitti...

Aivan ihana! Mistähän minä löytäisin tuollaisen ovikyltin? Meidän prinsessa on perheen Niiskuneiti ja kevään mittaan saamme hänelle huoneen kun esikoinen luovuttaa huoneensa perheen nuorimmalle. Tuollainen ovikyltti olisi aivan ihana tässä muumitalossa.

Anonyymi kirjoitti...

Silmät auki Harmaahapsi kirpputoreilla vaan! :) Tai kannattaa nettisurffailla torissa tai paikallisissa facebookin kirppareilla, toisen romu kun on toisen aarre niin hyvinkin voi löytää mitä vaan ihanaa! t.arjenkaunisnainen